22 października 2011

60. Poszukiwania słodkości

szukam, szukam i może coś uda mi się wygrać :-)

Odnośniki w lewym boczku

Moje panny ślinią się na bukiet (szczególnie, że jedna czeka na sesję w sukni ślubnej więc bukiet mile widziany), ja na stempelki, które są do wylosowania w Świecie Pasji.

W Ohdeer m.in. kot, który będzie... intrygował Kotka i motylki, które doskonale pasują na moje zasłony :-)

Minimysz oferuje wampirzą bransoletkę, na którą mam ogromne zakusy :-)

scrapki.pl - boskie papiery :-) Moje lalki coś mi tu marudzą, że kartki to niekoniecznie muszę z nich robić, bo one chętnie sobie popozują do zdjęć na ich tle. Negocjacje z kilkudziesięcioma lalkami zawsze kończą się moją przegraną :-(

candu u Wandy - szał cudowności - jeśli wygram chyba zakwiczę się z radości :-)

u Penini próbuję ponownie szczęścia :-)



scrapowe LOVE - dużo dużo słodkości

w Romantycznym Zakątku - niespodzianka (czyli coś co lubię najbardziej)

na końcu malutkiej tęczy - coś co mnie intryguje...

u Romy - sutaszowe kolczyki w moim ulubionym kolorze :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz